Far, Far Away.

I min gamla blogg brukade jag visa lite bilder från instagram på veckan som gått. Har gjort om den lite, men det är i princip samma sak.
1. Mormor och Morfars fina utsikt från deras hus. 2. Älskar min analogkamera, den är så fin!
3. Min fina kisse. 4. En bild på en av de fina blommande träden jag brukar passera på vägen till skolan.
5. Doppade fötterna i vattnet en dag, då det var alldeles för kallt för att bada.
6. Min fina misse som gömmer sig och spanar i täcket.
7. Åt tidig middag med bästa på Restaurang Forno Romano i Uppsala en dag.
8. En god kaffe latte med ett fint hjärta på.
9. En kopp kaffe och dagens lokaltidning. 10. Jag kände mig fin i min bästa hat och kofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback