Del 1 sommarlov.

Satt och målade hela dagen i förrigår, vid fönstret på pallen som vanligt. Bilden till vänster tog jag när jag var ute och gick långpromenad.
Cyklade ner till affären i morse och köpte med mig lite frukt, till min besvikelse fanns det varken blåbär, hallon eller jordgubbar. Så jag köpte färsk mango, vilket är lika gott de.
Två bilder på mig och lilla Romeo.. Är det inte perfekt? han passar så väl i de namnet.
Pysslade lite på väggen, satt upp fina kort. Två som är mina (en gammal bild på pappa, och en bild på mig och Ida) och resten har jag hittat på weheartit). Till vänster ser ni min andra kopp kaffe för dagen och Mer än ögat ser, som är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback